Over Asea

Believe. Belong. Become.

Organisaties, bedrijven en gezinnen onderscheiden zich door hun ethische overtuigingen, een bepalende factor die hen onderscheidt van andere groepen. Bij ASEA nemen wij dit idee serieus.

Bij ASEA zijn wij van mening dat alle mensen drie basisbehoeften hebben: vertrouwen, thuis voelen en groeien. ASEA stimuleert haar partners om te vertrouwen in de levensveranderende producten, om zich thuis te voelen bij een organisatie die principes hoog in het vaandel heeft staan en vooral om te groeien als mens, professioneel en persoonlijk.

Daarom is de slogan van het bedrijf;

Better people’s lives and be a force for good in the world

Oprichters van wereldklasse.        

De oprichters Verdis Norton en Tyler Norton verrijken ASEA met hun immense strategische ervaring. Verdis Norton heeft een indrukwekkende carrière achter de rug waarin hij Fortune 500-bedrijven naar nog grotere hoogten leidde, als vicepresident Strategie van Kraft Foods en als uitvoerend en strategisch adviseur voor meerdere Fortune 500-bedrijven.

Tyler Norton heeft strategische planningsprocessen onderwezen aan duizenden individuen, ondernemingen en non-profitbedrijven over de hele wereld en bracht een passie mee voor onderwijs waarmee mensen worden geïnspireerd en gemotiveerd om hun volledige potentieel te bereiken.